Skor iFokus

Skor

Etikett: allmänt
Läst 927 ggr
neasfotografier
0

Sötaste jag sett på länge!

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Saffran0Spice
1
#1
Surpan
1
#2

Herrejösses. De ska ju självklart matchas med denna kappa: http://www.devilnight.co.uk/1159-4202-large/white-elegant-winter-lolita-cape-coat.jpg

/Surpan

neasfotografier
0
#3

#2
Men jaaaa! Jag dör sötdöden 😍

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Surpan
0
#4

Haha ja, supersöta!

/Surpan

neasfotografier
0
#5

#4
Tror dock inte att jag skulle vilja ha dem själv. Kändes som mycket jobb för att hålla de där rena och fina 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

IceTee
1
#6

De där ser varma och mysiga ut! Speciellt med kappan! ❤️

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0
#7

Vågar man berätta att jag drömde om de där skorna inatt? 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Surpan
0
#8

#7 Hahahha sugen? 😉

/Surpan

neasfotografier
0
#9

#8
Nej, det är ju det jag inte är 😛
I drömmen var de mer kaffe-latte färgade och lite mer fluff.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Surpan
0
#10

#9 …lite chewbacca-style? ^^

/Surpan

neasfotografier
0
#11

#10
Ungefär! 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."