Skor iFokus

Skor

Etikett: shopping
Läst 511 ggr
IceTee
0

Liknande skor?

Okej, så jag hittade de PERFEKTA skorna. Underbara! 
MEN självklar finns de inte i min storlek 😡
Någon som vet om några liknande skor? De får inte vara mycket lägre, och måste vara fodrade (söker vinterskor), och måste finnas i storlek 36 (orkar inte få mitt hjärta krossat en gång till…)

Alternativt- vet ni någon bra sida som har skor förutom nellt, zalando och bubbleroom?

http://www.zalando.se/even-odd-snoerstoevletter-svart-ev411n00j-q11.html

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0

När jag googlar så hittar jag massor men skickas bara tillbaka till Zalando för det är där de verkar finnas😐

Annars kan man ju alltid gå in på de sidor man vet om, finns en del via länkar, och filtrera på stövletter, så kanske du hittar liknande. Men det kanske du redan gjort 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Evelina!
1

Vet att min systerdotter köpte något liknande på Skopunkten, men när jag kollar snabbt på deras sida är det bara dessa skor http://www.putfeetfirst.com/se/skopunkten/Kvinna/Kangor_och_Boots/c/3102 som ser någorlunda lika ut (obs! jag har inte kollat alla kategorier eller alla sidor, kanske finns det skor som är ännu mer lika!). De finns i alla fall i stl 36.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

IceTee
0

#1 problemet är att jag har slut på sidor att kolla på… :( Jag har kollat på: zalando, Nelly, bubbleroom, zara, brandos, footway, och put feet first #2 har kollat på dem, men för det första såg de lite kalla ut eftersom de inte verkar vara fodrade, och sen tyckte jag att platån var lite låg. Haha, jag hör ju själv hur kräsen jag är nu!

IceTee
0

Ellos och H&M kollade jag också!

neasfotografier
0

Jag har länkat några fler sidor, än de som du nämner, där man kan köpa skor. Du hittar alla länkar här 🙂

IceTee
0

#5 tack! Nu ska här fönstershoppas!

neasfotografier
0

Inga problem, hoppas du hittar några liknande 🙂