Skor iFokus

Skor

Etikettvardagsskor
Läst 785 ggr
Moalinn
2015-01-17 00:43
0

Supra

Jag är inte mycket för skor egentligen men jag har fastnat för ett märke och det är Supra, främst skytop. De är såååå snygga och jag typ dreglar varje gång jag ser ett par. 🤤 Problemet är att jag inte har hittat någon svensk återförsäljare som har damstorlekar, tänkte kolla om någon av er vet någon svensk eller iallafall europeisk återförsäljare? Det finns supra skor lite varstans men just skytop tycker jag är svårt att hitta och hittar jag så finns de i herrstorlekar, alltså 40,5 och uppåt. Jag har 39-40 i vanliga fall och 40,5 är på tok för stort (har testat ;)). Jag menar, skorna kostar mer än 1000kr och ska man då ha en frakt från amerika på det så blir det lätt för dyrt även om skorna är värda varenda litet öre, skönare skor får man leta efter.

Jag har i dagsläget ett par helsvarta skytop och är ute efter någon annan färg helt enkelt. Har kollat zalando men de har inte mycket att erbjuda. Hittade nu även hollywood.se som verkar ha lite att erbjuda men vet ni fler så får ni gärna upplysa mig. 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Daisy-Moa-Elsa]
2015-01-17 00:53
0

Visste inte ens vad det var för sko så var tvungen att googla🤪

Länken är på svenska även om de säkert skickar från nåt annat land men klickar man på shipping står 0 EUR….

http://www.kickz.com/se/supra/Women/shoes/fulltext/skytop/c

Moalinn
2015-01-17 01:03
0

#1 Haha, ja det är inte den vanligaste skon egentligen.

Jag har googlat i timmar och ändå är det någon sida man missar! Tack för länken. Inga som föll mig i smaken, mer än de blå (🤤) men de finns inte i min storlek 😢

Medarbetare på Djurfoto

[Daisy-Moa-Elsa]
2015-01-17 12:04
0

åh så typiskt

Moalinn
2015-01-18 17:45
0

#4 Där sa du något. Har faktiskt inte haft en tanke på ebay!

Medarbetare på Djurfoto

neasfotografier
2015-01-18 17:51
0

Snygga skor i övrigt 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

javetinte
2015-01-18 19:43
0

Köpte mina supra skor på typ zalando eller nåt. Beställde inte samma som du dock, men skitsnygga ändå. Men, jag anser att dom jag fick var väldigt små i storlekarna. Men jag bestämmde mej för att behålla dom även om dom va för små, dom va ju jättesnygga. Så plågade jag mej själv i typ ett år och gick runt med ständigt nageltrång och skavsår i hälarna. Men vill man vara fin får man lida pin haha (;

Moalinn
2015-01-18 20:49
0

#6 Ohja! 😃

#7 Köpte också mina från zalando, tror jag. Beställde först ett par svart/gråa i storlek 40,5 och jag blev typ bigfoot. Fruktansvärt stora var de haha. Så små storlekar håller jag inte med om ;) Men det kan ju vara olika på olika skor också. Men snygga är de verkligen och bekväma när de sitter som de ska!

Medarbetare på Djurfoto