Skor iFokus

Skor

Etikettallmänt
Läst 698 ggr
neasfotografier
2

Visst är det irriterande?

Visst är det typiskt att man tittat ut ett par skor som man vill ha - på nätet eller i butik - och när du väl har råd att köpa dem så finns de inte i din storlek helt plötsligt.
Det är så irriterande!
De hade min storlek ända fram tills igår och idag när jag fick pengar så är de slut i min storlek.. 😭

Har ni också varit med om det?

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Aristarcos
1

Beställde skor från webbsida, den 14 December, det stod att det fanns i lagret, har därefter fått två meddelanden från leverantören. Först att det inte fanns i lager, skulle få snart, nu har jag fått meddelande om att det inte kom med i sädningen… grr… vill ha mina vinterskor…

neasfotografier
1

Sådant är ännu mer irriterande!
Var med om en liknande händelse - dock inte med ett par skor.
Beställde en telefon i december 2013. Stod att den skulle komma 19 dec 2013. Fick aldrig någon telefon. Gick till butiken 7 jan 2014 och sa att jag beställt en telefon som skulle komma 19 dec men sen har jag inte hört nåt mer. Då sa han i butiken "Jaha, ja men den har ju legat här sen dess."
Men alltså va? Ni har haft min telefon liggandes hos er i nästan en månad utan att jag vetat om det?! 😡
Jaja, jag fick den ju till slut så var väl inget mer med det. Men dåligt av dem att inte underrätta en.

Angående skorna som är slut i min storlek nu då, så bad jag dem att maila mig när min storlek finns i lager igen. När det nu blir..

Storip
2

Skulle köpa skor fast de hade bara i storlek 39 och uppåt :(

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

[Daisy-Moa-Elsa]
2

Håll koll på sidan, nån kanske skickar i retur. Har hänt mig, fast med kläder. Slut ena dagen i lager nästa 😃

neasfotografier
0

Typiskt! 😕

Ska hålla stenkoll! Kommer gå in där varje dag bara för att se om dom har fått in i min storlek 😛

Storip
0

Hoppas du hittar de :) annars kanske de finns på blocket eller ebay?

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Trägen vinner eller hur var det 😂

IceTee
0

ofta brukar man ju kunna klicka i vilken storlek man söker om det är på nätet, så det gör jag alltid först för att slippa bli besviken!

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0

Jo, så brukar jag också göra. Men just den här gången hade jag tittat ut ett par skor och de fanns i min storlek ända tills den dagen jag fick pengar då de tog slut 😕

IceTee
0

#9 usch! Sånt är så hemskt 😕

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0

Ja, det är det verkligen 😕