Skor iFokus

Skor

Etikettallmänt
Läst 656 ggr
neasfotografier
0

Högsta priset

Vilket är det högsta priset för dig när du köper skor?
Har du något minimum pris också?🙂

Jag själv har både Dr. Martens och Jeffrey Campbell och det är ju inte direkt billigaste skorna man kan hitta. Ett par vanliga Dr. Martens brukar gå på ca 1 400 kr. Och Jeffrey Campbell går på mellan ca 600 - 1 700 kr beroende på vilken modell man är ute efter. De överstiger nog även 1 700 kr strecket också. Så det är väl min gräns.
Har väl egentligen ingen gräns. Hittar jag ett par skor som är snygga så brukar jag oftast köpa dem. Men vi säger 2 000 kr då - det är min gräns 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

neasfotografier
0

Putt 🙂

MagArne
0

Skulle nog kunna tänka mig att ge 3000kr för ett par riktigt bra vandringskängor. Men försöker om möjligt hitta denna typ av svindyra skor på rea vilket jag oftast lyckas med. 1800kr är nog det dyraste par skor jag köpt. Arbesko vinterfodrade kängor med stålhätta.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Hm…. svårt, beror ju dels på vilken sko och hur fantastisk den är 🤪

Skor för vardagsbruk helt klart bara några tusenlappar, däremot aktivetsskor/ kängor, 3.000-4.000

Har inget minimumpris men mina billigaste är ett par flippflopps *( om man nu kan kalla dem för skor hehe)  för 7 kr förra året på semestern.

[Outlawly]
0

De dyraste skorna jag äger kostade 3500 kr, behövde inte köpa dem själv tack o lov . När jag handlar själv är det väl max 1000. Helst under 400 men jag har insett att pris är oftast kvalite :)

wingren
0

Beror helt på vad det är för skor. Men för ett par riktigt bra och sköna kängor för alla väder, 5000. Dem dyraste skorna jag har kostade 2000, ett par låga kängor i mjukt läder med nitar från scorett :)

TjockaBerta
0

Ca2000 är rimligt tycker jag.

>>>Malum domesticum<<<

IceTee
0

Beror på vad för skor det är! Är det inget super bra märke eller några jag trånat efter länge gäller ofta 700, dock kollar jag alltid REAn först om det finns, och då brukar jag kunna köpa 1000kr skor för 600kr! 👍

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0

Jag brukar så sällan hitta något i min storlek eller som jag gillar när det är på REA 😕

IceTee
0

#8 händer nästan bara när jag går i butiker faktiskt! Men då brukar jag ha tur! Dock är det sällan skor jag faktiskt letar efter, men det spelar ingen roll 😇

Medarbetare på Skor iFokus