Skor iFokus

Skor

Etikett: allmänt
Läst 1063 ggr
neasfotografier
0

Hur många par skor har du?

Hur många par skor har du? 🙂

Jag har säkert ett 30-tal skor som det ser ut nu. Rensat ut många som är trasiga eller som jag inte använder längre.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annika
0

Jag räknade för något år sedan och kom upp i 60 par skor och stövlar. Blev lite förskräckt och har rensat lite, men några har också tillkommit. Försöker lätta samvetet med att tänka att mina tjejer snart har samma storlek som jag.

neasfotografier
0

Det var en hel del skor!
Ja, då kan du ju lämna över till dem så slipper man lägga pengar på en massa nya skor 🙂

LeJ
0

Jag skulle gissa att jag har runt 60-70 par finskor, alltså skor med klackar. Sedan har jag såklart lite vanliga skor också, gympaskor, ridskor, sandaler och vinterkängor.

neasfotografier
0

#3 Hur hinner du använda alla? :)

LeJ
2

haha, jag har nog några jag inte har hunnit använda än.😃 Men jag kan inte låta bli att köpa fler när jag har råd.

Zynell
1

Oj, många skor ni har! Jag har bara 3 par skor. Ett par till vintern, ett par till vår och höst och sandaler till sommaren. Sedan har jag tofflor också.

soundtrack
0

Har inte räknat på länge nu, men runt 50-60 par tror jag,

neasfotografier
0

Samma här! Hittar jag ett par snygga skor när jag har pengar så kan jag sällan motstå frestelsen 🙂

[Nampheet]
1

Kan inte räkna alla…..

Många! 😃🎈

Carrosh
0

Har tappat räkningen för längesen, men jag skulle gissa på att det är uppemot ett 50-tal. Senast jag räknade (för ett år sedan ungefär), hade jag 30-35 par, och har hunnit utöka samlingen rätt fint sedan dess. 😛

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

MagArne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

70 par skor? Ni är ju fan inte kloka.
Jag har väl 10-par totalt kanske inkl cykelskor och skidpjäxor.

Jag köper dyra fina skor som vårdas ömt. Mina vandringskängor från Lundhags är väl inne på 17:e året nu.

Carrosh
0

#11 Du har säkert något annat du köper mycket av istället. :)

\m/

MagArne
0

#12 Haha, ja förmodligen ;-)
Räknas pizza?

Carrosh
0

Det räknas väl inte in bland prylar? Men absolut kan vadsom räknas till vad man lägger mer pengar på än andra. :)

\m/

[Nettan120]
0

Tre par :) gympa skor, boots till vintern och vanliga :)

Flöffo
0

Tror jag har runt 7 par, kanske mer. 

Ett par till idrott, ett par gamla paladium som jag mest har vid hundpromenader, ett par vardagsskor, ett par sandaler, ett par trädgårdsskor (ni vet såna med hål), ett par vinterskor och ett par gummistövlar.

//Flöffo

[Outlawly]
0

Jag har nog runt 10-13 par. Använder ca 4 flitigt. Resten borde jag göra mig av med och köpa nya haha

Falafffel
0

Jag har 10 par skor (om jag inte tänkt fel🙂) Alla används flitigt!