Skor iFokus

Skor

Etikettshopping
Läst 497 ggr
neasfotografier
0

Favorit skoaffär

Vilken skoaffär är er favorit?

Min favorit är nog dinsko och dna. Är oftast där jag hittar skor om jag kollar i butiker. Annars köper jag rätt mycket från nätet eftersom jag ofta är ute efter speciella modeller 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Provskor ( finns i dagsläget på 3 ställen i Sverige). De har bara "öppet" några gånger om året och säljer ut skor från provkollektioner av tillverkare. En del ser man sen i affärer andra kom aldrig så långt. Priset är under halva vanliga butikspriser, nåt som gillas av en skoälskare 😃

[WickedAlly]
0

Scorett :)

neasfotografier
0

Vad intressant! Ingen sån butik här där jag bor tyvärr men skulle verkligen vilja besöka en 🙂

Scorett har fina skor, dock sällan min storlek i de skorna som jag hittar där. 🙂

Surpan
0

Herrejösses, jag har ju faktiskt vart på provskor, och tilloch med köpt skor där. kommer ihåg att jag älskade dom (de var ett par converseliknande sneakers i röd sammet med sydda detaljer på 🤐). Måste kila dit nästa gång!

/Surpan

neasfotografier
0

Lät som ett par väldigt snygga skor! 🙂

Surpan
0

#5 Haha de var de faktiskt, lite annorlunda men coola. 🙂 De är slängda och borta sedan länge nu och jag hade heeelt glömt bort dom och provskor. Kul att få påminnelse!

/Surpan

[Daisy-Moa-Elsa]
1

Om man inte bor alltför långt från Göteborg, Lysekil eller Stockholm kan man ju göra en road-trip dit.

Man får hålla koll på nätet när de har sina öppna perioder

http://www.provskor.se/

[Nampheet]
1

Dinsko :)