Annons:
Etikettsökes-efterlysning
Läst 1109 ggr
Carrosh
2018-07-22 14:52

Breda sandaler med öppen tå

Hej! Jag skulle behöva lite hjälp att hitta ett par skor som kan passa.

Efter graviditet så har mina fötter tappat en del muskler och blivit platta. Skor jag tidigare kunnat ha är för smala och det blir lite varmt att använda stängda skor.

Skulle behöva hjälp att hitta sandaler som har öppen tå och är bred i foten. Och som inte har någon klack. Har provat alla jag hittat på Skopunkten, Din Sko och Scorett. Foten liksom flyter ut på sidorna, vilket inte är så skönt.

Vill gärna prova skorna, så gärna tips på skor i fysiska butiker. Helst inte några dyra heller, då jag är mammaledig och inte har jättemycket pengar att lägga på skor just nu.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Maria
2018-07-22 14:59
#1

Det här med skog och kvalitet och att de ska vara sköna på foten går tyvärr ofta hand i hand med priset.

Ecco har mycket bekväma skor och sandaler.Kanske kan du hitta på rea?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
2018-07-22 15:33
#2

#1 Jo, har märkt det när jag kikar online. I butik hittar jag inget alls. Har dock inte tittat i sportbutikerna än, men det är inte riktigt sådana modeller jag tänkt heller (de säljer ju inte såna där enkla och snygga modeller, om man säger så). Men kanske får nöja mig med ett par sportmodeller, även om jag tycker det ser helt galet ut med mina kläder.. 😐

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Caeli
2018-07-23 09:01
#3

Tycker att du ska kolla runt i sportbutikerna. De har inte bara sådana där klumpiga sandaler utan även lite smidigare och snyggare modeller. Tex har xxl Clarks - ett märke som jag gillar och inte så dyra heller. Och skulle du hitta några som är bekväma men inte så snygga så kan du ju alltid pimpa till dem lite!

Upp till toppen
Annons: