Annons:
Etikettvardagsskor
Läst 1555 ggr
[hon_som_existerar]
5/12/16, 6:59 PM

Sandaler hur ha på sig dem?

funderar på att köpa såna här skor eller liknande: http://www.hm.com/se/product/45583?article=45583-A 

(sandaler)

Vad tycker ni hur har man på sig dem med eller utan strumpor? vad är skönast?  brukar ni ha sandaler på sommaren?

Annons:
Aleya
5/12/16, 7:08 PM
#1

Utan strumpor. Tycker man annars ser ut som nå miffo. (Ursäkta ordvalet)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[rumelle]
5/12/16, 7:11 PM
#2

Strumpor och sandaler går inte ihop.

Honestyisdead
5/12/16, 7:13 PM
#3

Aldrig strumpor i sandaler. Ett stort nono.

Genomskinliga strumpbyxor däremot är ok.

[hon_som_existerar]
5/12/16, 7:14 PM
#4

jag tycker också det ser bäst ut utan strumpor i sandaler, men tycker man får göra som man vill och vad som känns skönast. Ville se andras åsikter också😎

men skaffar jag sandaler blir det utan strumpor i.. när jag var liten tvinga mamma mig att ha strumpor i sandalerna det tyckte jag inte var fint.

Maria
5/12/16, 7:18 PM
#5

Det finns nog inget värre än medelålders män i kortbyxor, sandaler och strumpor😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
5/12/16, 7:23 PM
#6

#5 Du beskrev precis min far 😂. Fast han är äldre.

Annons:
Maria
5/12/16, 7:23 PM
#7

Haha, hoppas du inte tar illa upp.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
5/12/16, 7:34 PM
#8

Nejdå. Det är så fruktansvärt fult!

Maria
5/12/16, 7:36 PM
#9

Så bra att vi är överens😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
5/12/16, 7:52 PM
#10

Hehe

IceTee
5/14/16, 8:21 PM
#11

#5 hade en lärare på min skola i mellanstadiet (han bor även på samma område som jag) som har rutig, kortärmad skjorta, ljusbruna shorts, och sandaler med vita strumpor i så fort det börjar bli lite varmare. Han har haft det hur länge som helst nu! F.ö. Tycker jag det beror på sandalen faktiskt! Är de grövre och mörka med tjock klack kan det funka med korta svarta strumpor om man har långa byxor till kan jag ibland tycka. Kan ta en bild och visa sedan!

Medarbetare på Skor iFokus

[strutter]
8/8/16, 2:22 PM
#12

Läste/hörde nånstans att nästa år kommer sandaler plus strumpor att vara högsta mode!😮
Inte vackert. Men man kanske ändrar sig om man ser det oftare…

Honestyisdead
8/8/16, 3:38 PM
#13

Jag kommer aldrig ändra mig.  Precis som jag aldrig ändrade mig angående uggs heller trots att nästan alla hade sådana.

Annons:
Upp till toppen
Annons: