Annons:
Etikettvardagsskor
Läst 904 ggr
IceTee
2015-11-05 10:25

Vinterskor

Vad har ni köpt för skor att ha till vintern? Eller har ni lagt det på is? (Hehehe) Personligen undviker jag att leta eftersom jag inte har råd att köpa nya skor atm… :( Kanske kan få i julklapp! Köpte ett par förra året men de var inte så varma

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
neasfotografier
2015-11-06 11:29
#1

Jag kör på mina gamla docs tror jag :) har svårt att komma ihåg vad jag hade förra vintern för när det blir halt är inte docsen så bra för man halkar runt väldigt mycket. Annars har jag några vanliga boots som är lite bättre fäste med men med klack och det är jag inte van med nu så får ont i fötterna xD Har dessutom beställt ett par skor som jag kan lägga upp här sen så det kanske blir de skorna i vinter om de har bra sula :)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

TatsuOni
2015-11-25 18:01
#2

Jag har köpt nya vinterskor. Mina gamla börjar gå sönder och är inte särskilt varma, så när jag såg ett par snygga, fodrade svarta kängor i min storlek med lite klack och bra fäste så var jag tvungen att slå till😃


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Tilde]
2015-11-30 18:58
#3

Åh jag ska köpa på mellandagsrean hade jag tänkt! Men vill gärna ha tips på några bra vinterskor - vattentäta och varma! 😕 Gärna svarta stövlar utan klack och med rejäl sula. Idéer? 🥶

Upp till toppen
Annons: