Annons:
Etikettrecensioner
Läst 1442 ggr
IceTee
9/26/15, 6:30 PM

Recension- Dasia Sheldon

Äntligen- en ny recension!

Om märket: 
Detta märke är helt nytt för mig, och detta är då mina första skor från dem. Jag måste säga att jag är glatt överraskad!

Fakta:
Klackhöjd - 8,5cm
Platå - ingen aning, skorna är i ett annat län för tillfället, men skulle gissa på ca 3cm
 Klack - tjock kilklack i trä
Tå-modell - sandalett, alltså öppen
Detalj - inga speciella
Färg/mönster - Helsvart

Dessa skor är gjorda i läder och klacken är i trä, de påminner mig väldigt mycket om trätofflor, speciellt sulan!

Åsikter
Första gången jag använde dessa gick jag hela prideparaden i Helsingborg, sen letade vi i 15-20 min efter någonstans att äta, sen var vi på en nattklubb och sen gick vi ytterligare 20 minuter sammanlagt till och från tåg.
Mot slutet av kvällen fick jag sätta på ett plåster på min lilltå pga friktion, men då pratar vi över 2h . Utöver det var det som att jag gått i Converse! Jag hade inte det minsta ont, och kan fortfarande inte förstå det, speciellt inte eftersom det var första gången jag använde dem! Har även sprungit i dem för att hinna med bussen.
Jag tycker att den är en sko man kan klä upp och klä ner, så den passar till många tillfällen

Slutgiltig dom och betyg
Wow. De är fantastiska! Om ni gillar stilen och kommer över ett par- tveka inte! Jag älskar verkligen dessa 
_
5/5

(ursäkta för att de är lite smutsiga- dum som jag var tog jag ingen bild när de var nyinköpta)_

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: