Annons:
Etikettvardagsskor
Läst 1371 ggr
fsigge
6/25/15, 5:09 PM

Höga VS låga converse

Hej! Jag har ett problem, det blir ofta så när jag ska köpa något.. :P Jag har tänkt att köpa ett par Converse när jag får barnbidraget. Men jag kan verkligen inte bestämma mig om jag ska ha höga eller låga. Det är mina första par så jag har inga erfarenheter om bekvämlighet och sånt. Höga eller låg? Vad tycker du? Om du MÅSTE välja. Skriv också färg :) fast det lutar mest bara åt vanliga vita.

Frida

Annons:
IceTee
6/25/15, 8:28 PM
#1

Jag föredrar höga eftersom jag får sånt himla skoskav av låga!

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
6/26/15, 11:28 AM
#2

Jag har bara haft höga Converse för tycker att de sitter skönare på foten. Har knappt testat låga men de är säkert sköna de med. Har ett par skor som är liknande låga Converse fast med lite platå och de är ändå sköna. Så kan ju tänka mig att båda är sköna. Men jag tycker nog ändå att de höga är snäppet skönare och sitter bättre på foten än de låga. Jag hade kört på höga :)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

fsigge
6/26/15, 12:55 PM
#3

Det är bara det att mina palladium är ju ungefär så höga som Converse är. Och om man har på sig vanliga jeans så blir det skrynkligt eller så måste man kavla upp byxorna. :/ Jag är riktigt velig..

Frida

neasfotografier
6/26/15, 7:40 PM
#4

#3
Det är sant. Har dock oftast Converse under sommaren och då har jag typ aldrig jeans. Och skulle jag ha det så har jag inte haft några problem med att det blir knöligt med byxorna då jag är så kort och alltid har "korvar" längst ner på byxorna 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Tuulikki]
7/1/15, 1:08 AM
#5

Höga alla dagar i veckan! Har haft båda men de höga sitter absolut bäst, är snyggast och skönast. Jag hade valt ett par marinblå eller vita :)

IceTee
7/1/15, 2:07 AM
#6

Jag hittade ett par riktigt snygga höga! De var röda med vita stjärnor på, tyckte att de var väldigt häftiga. Fanns en hel del snygga på scorett faktiskt

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
IceTee
7/4/15, 12:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är de! Nya, vita och odrägligt flourocerande, som alla nya converse

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: