Annons:
Etikettövrigt-om-sajten
Läst 812 ggr
IceTee
2015-05-18 19:54

Skräckhistorier

När jag fick mina lita caps av pojkvännen på min 18års dag var jag överlycklig! 
Samma dag lyckades jag repa själva "cap-en"… snacka om klumpigt! Den där repan hånar mig än idag…

Har ni några skräckhistorer? Skor som gick sönder? Onlinebutik som skickade fel? Dela med er!

Mamma har en rätt rolig, men ska prata med henne först så jag kan återberätta precis hur det var!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
TatsuOni
2015-05-18 20:00
#1

Skräckhistoria vet jag inte men… Hade ett par nya klackskor när jag gick i gymnasiet. Själv är jag liten och väger 50 kg. En kompis som är bra mycket större än mig tyckte att hon skulle ställa sig på skorna för att se hur lång hon blev. Plattformen framtill blev smått dragspelsformad…


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

IceTee
2015-05-18 20:01
#2

#1 hahaha, men oj! Gick skorna att rädda?

Medarbetare på Skor iFokus

ChristineL
2015-05-18 20:03
#3

Skorna jag beställde till min dotters namngivelse satt så bra när jag fick hem dom, men av någon anledning inte på den dagen?! Och jag satte ju inte på mig dom förrän vi var i lokalen och skulle börja typ, dom hade blivit för stora! Går ju inte bära runt på bebis då heller. Och dom är sååå snygga, sörjer dom och har inte haft hjärta att sälja dom vidare. Blev mina vanliga tråkiga stövlar istället.

TatsuOni
2015-05-18 20:07
#4

#2 De gick ju att använda men blev lite skeva och var inte lika snygga längre😛 Har kvar dem för att nå upp till badrumsspegeln när jag sminkar mig och färgar håret^^


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

IceTee
2015-05-18 20:07
#5

#3 åååh, vad tråkigt!

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
2015-05-20 17:18
#6

När jag var tonåring så köpte jag skor från en hemsida. SJUUUUKT snygga klackar. Och mamma tvingade mig att skicka tillbaka dem för att en tonåring inte skulle ha såna skor enligt henne 😛
Än i dag kan jag komma att tänka på hur snygga de där skorna var och hur trevligt det hade varit att ha dem i sin ägo 😕

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
IceTee
2015-05-20 23:43
#7

#6 usch vad tråkigt!

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: