Annons:
Etikettskosamlingar
Läst 1161 ggr
IceTee
4/17/15, 6:52 PM

Förvaring

Hur förvarar ni era skor? Själv har jag dem i hallen eller på hyllor, men mina nya ska få bo i sin kartong när de är lediga tänkte jag

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
VildaVittra
4/17/15, 6:55 PM
#1

I ett gammalt bänkskåp i bagarstugan. Finns ingen plats i mitt kombinerade hall-kök och vill inte ha skorna i sängkammaren där hundarna är.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

neasfotografier
4/18/15, 2:18 PM
#2

Har mina JC Spike och ett par blommiga klackar som jag hade på studenten i min garderob. Resten har jag i sko-garderoben i hallen, förrådet eller på skohyllan i hallen.
Skulle dock vilja ha dem i en sån hylla som finns att köpa på IKEA. BILLY tror jag hyllan heter.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

IceTee
4/18/15, 9:28 PM
#3

#2 smart med hyllan! Har själv tänkt ha mina på hyllor på väggen, i alla fall de snyggaste

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
4/19/15, 1:28 PM
#4

#3
Velat ha det så länge men har ingen plats i mitt rum eftersom jag fortfarande bor hemma. Men när jag flyttar hemifrån ska jag garanterat ha ett par såna. (alla får inte plats i en 😉)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

IceTee
4/19/15, 2:46 PM
#5

#4 ja, jag får också vänta tills jag flyttar, får knappt plats med mig själv i mitt rum längre! Reptiler är en hobby som tar upp rätt mycket plats!

Medarbetare på Skor iFokus

IceTee
5/12/15, 12:00 AM
#6

Ingen som vill lägga upp bild på hur ni förvarar era skor? 🙂

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
TatsuOni
5/18/15, 8:11 PM
#7

De som används mest står i skohyllan. De finare skorna står i en hallgarderob och vardagsskor, stallskor och sambons skor ligger på varandra i min "stallgarderob". Sambon klagar lite över lukten, men de får inte plats någon annanstans just nu🎧


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

IceTee
5/18/15, 8:13 PM
#8

#7 han får väl fixa ett bättre ställe själv åt dem då, om det bara är honom det stör 😎

Medarbetare på Skor iFokus

TatsuOni
5/18/15, 8:16 PM
#9

#8 Eller hur😃


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: