Var så längesen jag köpte ett par skor nu så minns knappt... Men när jag tänker efter så var det mina boots med guldkedja från nelly.com som jag för övrigt knappt använt då de rent ut sagt stinker läder och medel fortfarande. Hade jag på mig dem så luktade hela rummet av dem! Nu har det dock börjat avta. Sen ser det ut som jag får så långa fötter i dem så är inte fullt bekväm med dem. Tur att de bara kostade mig 49 kr
Medarbetare på Skor iFokus ochTV iFokus "I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#2 Har haft dem stående på skohyllan i hallen sedan jag köpte dem i typ januari eller när det var I början luktade hela hallen... Nu känner man det bara om man kommer tillräckligt nära
Medarbetare på Skor iFokus ochTV iFokus "I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Fick mina Ecco-skor av mamma idag. Vanliga neutrala svarta sneakers Perfekta för långa promenader med hunden eller en helt vanlig vardag i skolan eller ute på stan. Jättesköna! Dålig bild tagen av sambon på invigningen
#7 åh vad snygga! Speciellt för att vara så "praktiska" liksom! Mina kängor är så himla stora och det skriker verkligen "vandringskängor" om dem! Även om de är rätt snygga till en kjol ibland också
#8 Ja de är väldigt "neutrala" för att vara så bekväma Är väldigt nöjd med dem och glad att jag fick dem då det inte är några skor jag skulle köpa själv, haha
Dessa är mina nyaste skor. Har så många finskor att mina senaste två-tre inköp har blivit "vettiga" skor (mycket också för att jag slitit ut mina gamla sådana skor).
Jag fyllde år den 11 maj, och dagen innan köpte jag mig ett par vita converse. Men fick ett par AS snygga nike av syrran på min födelsedag. Hade suktat efter dessa
I typ 100 år, haha;). Men de har aldrig haft dom i min storlek utan dom sa att jag skulle beställa dom från nätet. Men har aldrig gjort de så sket i det. Men här är dom http://www.sneakerfreaker.com/sneakers/nike-air-max-thea-hyper-pink/
Köpt ett par nya convers då mina vita var slitna ;)
Älskar convers kan sägas kommer inte ha något annat märke på höst och vår kanske vinter ;)
Älskar smutsiga och använda stilen <3
Sen mönstret USA flagga ;)
Plus rea 400 kr
Köptes förra månaden :)
Beställde hem ett par Reebok Freestyle i vitt men tyckte inte de passade. Folk hade skrivit att de var små i storleken men jag tycker tvärtom. Sen gillar jag när skorna sitter rätt hårt på fötterna för annars känns det som man ska tappa dem och det tycker jag inte gick med dessa skor.
Ska skicka tillbaka dem idag och har redan beställt ett par Reebok Princess istället. Hoppas de sitter och passar bättre. Måste ha ett par vita sneakers!
Sorry för felvänd bild. Lägger in via mobilen.
Men det här är mina nyaste skor som jag fick hem från Footway idag. Är ett par Johnny Bulls "Sprinter Black" som gick på 1197kr. Hoppas att det är värt det ^^
Har letat såååå länge efter de perfekta skorna i den här "stilen" och hittade dem äntligen förra veckan så då kände jag bara att det var meant to be och var tvungen att beställa dem :p
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.