Annons:
Etikettmodeller
Läst 1013 ggr
IceTee
2015-03-12 10:35

Tå?

Vilken tå föredrar ni på era skor, vardags- som finskor? Ska den vara spetsig eller rund? Öppen eller stängd? Eller vill ni inte ha någon tå alls på skon utan föredrar sandaler kanske? Personligen vill jag alltid ha en rundad tå! Så rund och nästan platt som möjligt, haha! Öppen tå har jag på vissa klackar och tycker att det är rätt fint på ett par stilettklackar, men jag gillar de med stängd tå också

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Surpan
2015-03-12 10:58
#1

Jag gillar stängda stor, och jag vill ha de rundade, fast ändå "fotformade" lite grann. Helt rundade tycker jag inte om. Dom här är till exempel lite mer sluttande vid lilltån, det gillar jag. Samma sak gäller pumps. Så semirunda kanske man kan kalla det? haha.

/Surpan

neasfotografier
2015-03-12 14:27
#2

Jag gillar rundad och stängd tå 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Tilde]
2015-03-14 18:49
#3

Rundad tå, absolut! Kanske inte 100% rundad, men jag avskyr spetsig tå. 😛 Föredrar stängd, men öppen tå kan vara snyggt på vissa klackskor om sommaren.

Men ja, jag älskar sandaler om sommaren - sandaler eller ballerina! Klackisarna kommer bara på vid speciella tillfällen nu för tiden. 😃

IceTee
2015-03-14 19:05
#4

#3 ballerinaskor ääälskar jag, men får alltid sånt sko-skav 😕

Medarbetare på Skor iFokus

[Tilde]
2015-03-14 19:29
#5

#4 Jobbigt! Jag hade ett par ballerinaskor som var jättesöta och följde med mig jorden runt (eller ja, i alla fall till många olika länder). De var supersköna men blev tyvärr så slitna att jag var tvungen att slänga dem. 😭 Har sedan dess haft svårt att hitta lika bekväma ballerinaskor. :(

IceTee
2015-03-14 19:36
#6

#5 ja, ballerina är svåra att hitta bekväma…

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: