Annons:
Etikettshopping
Läst 763 ggr
IceTee
2/24/15, 2:36 PM

Fönstershoppa

Klarar ni av fönstershopping, eller slutar det alltid med att ni "råkar" köpa något ändå?

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
neasfotografier
2/24/15, 2:40 PM
#1

Det beror på. Har jag inga pengar men hittar en skitsnygg sko så har jag ju som inget val.
Men har jag pengar och hittar just DEN skon - då kan jag oftast inte låta bli 😛

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Surpan
2/25/15, 10:44 AM
#2

Jag är väldigt restriktiv med shopping över huvud taget, nästan ingenting spontanköps. Jag går hem och funderar i några dagar oftast även om det bara är en t-shirt och sen slutar det med att jag inte köper det.

Men om det är någonting jag kan råka spontanköpa så är det läppstift och skor 😇

/Surpan

IceTee
2/25/15, 11:23 AM
#3

#2 känner igen mig! Minns hur jag kom hem till pojkvännen med 3 par skor en gång (ett par gå med hunden-skor, ett par Converse och ett par nyinköpta klackar) "Det var ju rea!"

Medarbetare på Skor iFokus

Surpan
2/25/15, 11:25 AM
#4

#3 Haha I feel you. Jag var inne på skopunkten för nått år sen, skulle köpa vårskor eller sommarskor. Kom hem med svarta tygskor, pumps och sandaler. För  250 kr. Sambons min innan jag hasplade ur mig priset.

/Surpan

[Tilde]
2/25/15, 11:35 AM
#5

Beror på… Brukar kolla runt och hitta massa saker jag vill ha, sedan kommer jag på att jag behöver spara pengar och då struntar jag i att köpa. Men visst har det hänt att man har "råkat" (speciellt lätt hänt över internet)… 🤐 Gillar ändå att fönstershoppa för att få inspiration och liknande ^^

IceTee
2/25/15, 12:13 PM
#6

Pojkvännen sa något rätt magiskt igår "Jag tycker att det är så kul att handla skor med dig" Det kommer han få käka upp på Väla imorgon, hahaha

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
neasfotografier
2/25/15, 1:49 PM
#7

#6
HAHA! Han kanske inser att han gjort ett litet misstag där? 😉

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Upp till toppen
Annons: