Annons:
Etikettrecensioner
Läst 633 ggr
IceTee
2015-01-21 20:39

Recension - Lita cap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

När jag fyllde 18 fick jag ett par lita cap i födelsedagspresent, och jag har nu haft dem i snart 1 år och 4 månader! Jag tänker inte gå in så mycket på själva lita som modell då det redan finns en recension, utan mer vad skillnaden på en lita cap och en vanlig lita är. Men självklart kommer jag nämna hur jag upplever litan det också!

Till att börja med är de väldigt snygga, extremt snygga! Tyvärr upplever jag att man får vara väldigt försiktig med själva "cap:en" då den lätt repas.
Jag upplever också att de är lite trängre där framme än vanliga litas och lite hårdare att gå i, så jag rekommenderar att lägga i något som gör den lite mjukare att gå i vid tån. 

Jag gjorde det ultimata sko-testet och städade mitt rum med dem, och det gick alldeles utmärkt! Så de är definitivt inte svåra att gå i, om man är van vid lite klack, då de har väldigt tjock klack och en hög, grov platå. Personligen tycker jag att de är väldigt bra nybörjarskor- precis som alla andra litas är!

Mitt betyg: 8/10
Jag ger dem inte en full 10a för att de är lite trängre där fram och repas lätt! Har man inga problem med det rekomenderar jag att man köper dem, går runt hemma med dem (alternativt i stan, bara inte för länge) och låter dem forma sig efter din fot! Jag upplever nämligen att det är som lädret är stelare framme där snörningen slutar/börjar, och att det inte är själva "cap:en" som gör det! 

(bild på skorna på fötterna kommer senare, då jag behöver hjälp att ta den bilden)

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
neasfotografier
2015-01-21 21:18
#1

Dom är ju så snygga!

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

IceTee
2015-01-21 21:32
#2

#1 visst är de? 😍

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: