Vilka är de absolut fulaste eller märkligaste skorna ni sett?
Förutom de där jätte konstiga konst-skorna som man kan se ibland, men som ingen skulle ha på sig till vardags (antagligen säljs de inte ens?) så ogillar jag starkt gympa-skor med stilettklack, de är absolut inte min grej! Eller de där skorna som var moderna ett tag där platån var mindre än själva skon, så det såg ut som man limmat på en kloss ungefär, det var inte heller min grej! Jag gillar när sko och platå smälter ihop!
Jag gillar inte kilklackar alls, tycker det ser klumpigt ut och så tycker jag det är lite omodernt faktiskt. Sen ogillar jag sandaler som är i flipflopstuk med rem mellan tårna, men går bak runt foten också, i stil med denna. Även "tåögla" tycker jag är fult.
För mig som är plattfot och "ramlar ur" i små gulliga ballerina och andra sorts sommarskor så är gladiatorsandaler rena drömmen på sommaren! Innan de blev moderna så gick jag i tygskor och strumpor hela sommaren.
Usch haha, kommer ihåg när de började bli populärt med uggs, alla hade dom ljusbruna och dom trampade i princip på skaftet på skon istället för sulan ^^
Minns ni uggs och onepiece? Säkert jättemysigt, men det känns lite som att gå ut i pyjamas och mjukistofflor för mig... (hoppas jag inte ofendade någon)
#15 Haha, svärmor köpte dom i new york. Jag brukar faktiskt ha dom som inneskor på typ jobbet och så ibland. De drar definitivt blickarna till sig i alla fall!
#14 Ja, jag kan ju inte påstå att det är de snyggaste pjucksen jag sett i mina dagar Men jag ska inte säga så mycket som har ett par foppatofflor på sommaren ibland när jag bara är hemma på gården
Medarbetare på Skor iFokus ochTV iFokus "I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#20 Trätofflor! Nu är jag betydligt äldre än du, så...när jag gick på högstadiet på 70-talet så var trätofflor så jäkla poppis! Precis alla hade dem. Svårt att tänka sig idag
Jag håller verkligen med dig om Uggs! Har aldrig fattat grejen med dom! Ser hemskt ut när folk trampat sönder dom så det sitter helt snett på foten. Får rysningar!
Converse, särskilt platåvarianten! Gillar nog dem inte för att de är så platta.
Foppatofflor. Vet inte om jag måste säga varför? ;P
Skor med spetsig tå är inte så fint enligt mig heller!
Kilklackar (höga såna i sandalettform) är ju skitsnygga, förstår inte vad ni pratar om Crocks däremot är det fulaste jag vet i skoväg! Även spetsiga tår på skor hatar jag - uuuugh! Gillar heller inte höglackade utan något platå där fram.
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.