Annons:
Etikettrecensioner
Läst 2198 ggr
neasfotografier
12/21/14, 2:20 PM

Recension - H&M boots

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpte ett par boots via H&M's hemsida för några veckor sen. De fanns inte i butik där jag bor.
Nu tänkte jag skriva en recension om vad jag tycker om skorna än så länge.

Använt skorna några gånger nu. Även kört bil i dem, så det går!
De har bra mönster på sulan och klacken är i gummi så de känns rätt mjuka när man går - om någon förstår vad jag menar med det? 😛
Eftersom det är så bra mönster på dem så är de inte hala alls. Gått med dem på is och tyckte att det gick hur bra som helst! Ingen rädsla över att jag skulle halka.
Det enda jag kan tycka är att skon trycker lite fram på foten, alltså på ovansidan foten. I alla fall på mig.
Men det kan bero på att de är nya och inte blivit ingådda ännu. De mjukar nog upp sig om jag använder dem mer 🙂

I övrigt en sjukt snygg sko till ett hyfsat pris 👍
För de som är intresserade så kostar de 299:-

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
neasfotografier
3/4/15, 12:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tänkte göra en liten update när det gäller dessa boots! Haft dem ett tag nu och hunnit använda dem.
De trycker inte lika mycket längre och är sköna att gå i. Inte haft dem överdrivet mycket, vilket kanske syns på bilderna, men jag har använt dem en del gånger i alla fall. Får försöka använda dem mer medan det fortfarande är vinter/vårvinter 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

neasfotografier
3/4/15, 12:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Glömde slänga in en bild på hur de ser ut under också, så här har ni en bild på mönstret 👍

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Tilde]
3/17/15, 3:00 PM
#3

Snygga! Och riktigt billiga 👍 Har ett par sneakers från H&M som jag verkligen gillar så kanske blir det att köpa stövlar där så småningom… :)

neasfotografier
3/17/15, 3:15 PM
#4

#3
Ja, jag är väldigt nöjd med dem! 👍
Det tycker jag att du ska göra, man vet ju aldrig om man kan hitta något guldkorn 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Upp till toppen
Annons: