Annons:
Etikettträningsskor
Läst 683 ggr
IceTee
2015-08-25 18:38

Allmänna löparsko-tråden

Nu när jag har börjat vidga mina skovyer och köpt mitt första par löparskor så har jag insett att vi inte har någon tråd där vi kan diskutera uteslutande löparskor! Har ni några tips på vad man ska tänka på? Några frågor? Vill ni höra någons åsikter? Vill ni varna? Vad använder ni för några? Allt ni kan komma på som har med det här att göra helt enkelt!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Ellenfyrkant
2015-08-25 18:43
#1

Fot :)

Mvh Ellenfyrkant

[Tilde]
2015-09-23 17:40
#2

Jag har dessa rosa skönheter från New balance - älskar dem! Har faktiskt börjat använda dem till vardag då jag har insett hur extremt sköna gympaskor är jämfört med klackar, osv. 😂 De sitter åt vid hälen, vilket är jätteskönt också.

Måste skaffa fler nu… Tror mina nästa antingen blir vita eller mintblå. :)

IceTee
2015-09-23 17:41
#3

Hur vet man ens om skorna är bra? 🤐 vad ska man kolla efter?

Klackar kan jag, men jag är helt vilse i världen av sportiga skor, haha 😃

Medarbetare på Skor iFokus

[Tilde]
2015-09-23 17:44
#4

#3 Det bästa tycker jag är att prata med någon i butiken, de brukar kunna det där. Allt beror ju på om man trampar ner med hälen föst eller ej, om man trampar rakt eller lite snett, osv. Sen kan man ofta testa att springa med skorna på ett löpband i butiken så man känner om allt sitter rätt. 👍 Jag brukar i alla fall först gå efter utseende och sedan få hjälp att hitta liknande om de första inte passar mina "behov". 😛

IceTee
2015-09-23 17:46
#5

#4 fick frågan "sitter de bra? Hur känns de?". Mitt svar blev "jag tror det… de känns som skor ungefär", men jag tror att de är bra, heh

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: