Annons:
Etikettövrigt-om-sajten
Läst 900 ggr
IceTee
6/3/15, 4:25 PM

Ta hand om sina fötter

Att ta hand om fötterna är viktigt, speciellt om man brukar använda klackar! Hur gör ni för att ta hand om fötterna? Jag brukar få en fotmassage av pojkvännen och någon fotkräm, men jag har tänkt köpa en fetare kräm och ha fötterna i ett fotbad som jag fått en gång i veckan ungefär!

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Tilde]
6/4/15, 11:48 AM
#1

Jag är extremt kittlig så min kille kan inte ens röra mina fötter utan att jag sparkas. 😂 Tycker det t.om. är obehagligt att smörja in fötterna själv, men det måste ju göras ändå, haha.

IceTee
6/4/15, 4:27 PM
#2

#1 du får kyla ner fötterna riiiktigt kallt först! Då känner du inget, hahah

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
6/5/15, 2:37 PM
#3

Är precis som #1 oerhört kittlig och har inga som helst problem att kittla mig själv väldigt mycket när jag ska smörja in dem. 😛

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Tilde]
6/5/15, 6:29 PM
#4

#2 Haha tror inte det hjälper xD

[Tuulikki]
6/7/15, 2:20 PM
#5

Jag tar inte hand om dem för 5 öre mer än att tvätta dem😇

IceTee
6/7/15, 2:53 PM
#6

Haha, är jag den enda här som daltar med godingarna?

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
[Tuulikki]
6/7/15, 3:06 PM
#7

Jag har turen att mina är mjuka och fina ändå haha, gissar att det är därför jag är så lat när det gäller fossingarna🎧

IceTee
6/7/15, 3:19 PM
#8

#7 vad skönt! Skippar jag för länge får jag en sån himla klåda :(

Medarbetare på Skor iFokus

TatsuOni
6/14/15, 5:46 PM
#9

Räknas det att sätta på plåster om skavsåren är för stora då man med några års mellanrum går in ett par obekväma skor?🎧 Mer omvårdnad än så får inte mina fötter😛


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Tilde]
6/20/15, 9:37 AM
#10

Nu jäklar har jag beställt en fotsalva som ska vara så återfuktande att även de torraste fötterna blir mjuka som en bebis. 😃 Enligt recensionerna verkade det stämma, så det blir intressant att testa! Ok nu låter det som mina fötter är torra som en öken och det är de inte. 🤐 Kan kanske skriva en recension här på sidan när jag har fått hem salvan och använt den ett tag!

IceTee
6/20/15, 12:56 PM
#11

#9 haha, ja, varför inte? #10 åh, det får du gärna göra! Jag är alltid ute efter nya fotkrämer!

Medarbetare på Skor iFokus

TatsuOni
6/20/15, 4:33 PM
#12

#9 De mår tillräckligt bra utan någon omvårdnad och framförallt så är jag för lat🤪 Här är håret nästan det enda som blir omhändertaget🎧


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Elsaharr
6/21/15, 1:48 AM
#13

Jag använder apotektets egna, den är super! Filar fötterna ofta, sen måste jag smörja. Annars för jag värsta sprickorna och förhårdningarna. ;/

Zingo ;D

Annons:
IceTee
6/21/15, 1:49 PM
#14

#12 haha, ååh, vilken tur du har! På tal om fotvård är jag förkyld, visst betyder väl det att det vore bra för mig att få en fotmassage? Hahaha

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: