Annons:
Etikettsökes-efterlysning
Läst 814 ggr
[Tilde]
2015-04-13 11:17

Sandaler med bra sula?

Vet ni om några snygga sandaler med en bra sula? Alltså inte bara en vanlig helplatt sula som sandaler brukar ha, utan den ska ha en bra form så man kan gå långt. Helst inte allt för dyrt också.

Det enda kravet förutom sulan är att hälen ska helst vara täckt.  🙂 Har kikat på Ecco och har hittat två modeller som skulle kunna fungera, men vill gärna se om det finns mer och då gärna lite billigare *fattig student*. 😃

Annons:
IceTee
2015-04-13 12:29
#1

Har inga tips för tillfället, men har dj funderat på att köpa en bra sula du kan lägga i? Det brukar funka bra och man behöver ju inge vara lika petig!

Medarbetare på Skor iFokus

[Tilde]
2015-04-13 12:58
#2

Mjo men vet inte hur bra det sitter i sandaler? De slits ju ändå med tanke på att de är så öppna och sulan eventuellt utsätts för regn och grejer. 🤔

Behöver ändå investera i nya sandaler då två av mina par jag hade förra sommaren har gått sönder så jag bara har ett par nu (och den sulan är väldigt platt så det är inga vandringsskor direkt). Vill gärna kunna använda dem när sambon och jag ska på semester i sommar och gå mycket 🙂

IceTee
2015-04-13 13:27
#3

#2 Ecco är det de jag kan rekomendera mest, eller reiker, de brukar också ha en del bra sandaler som är snälla mot fötterna!

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: