Shopping

Svårt att bestämma sig

2015-04-01 01:44 #0 av: IceTee

Någon annan som kan sitta och vela hur länge som helst när man hittat ett par snygga skor på nätet men inte vet om man ska köpa dem? 
Usch vad det är jobbigt! Ledsen

Medarbetare på Skor iFokus

Anmäl
2015-04-01 09:15 #1 av: Surpan

Ja, alltid. Slutar jämt med att jag inte köper dom ^^

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2015-04-01 13:13 #2 av: IceTee

#1 ja, det lutar dit för mig också faktiskt! Men jag ska förhandla lite med mig själv... Hm....

Anmäl
2015-04-01 14:26 #3 av: Carrosh

Jag brukar tänka så här: Är det inte ett självklart ja, så är det inget ja. Då struntar jag i det. Det är enda sättet för mig att hålla i pengarna. Glad

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2015-04-01 14:31 #4 av: IceTee

#3 Ja, det funkar nog för de flesta!
Jag har svårt att unna mig saker, så då hade jag nog aldrig köpt något nytt alls! Trasiga kläder hela livet Skrattar

Anmäl
2015-04-01 14:33 #5 av: Carrosh

#4 Ja, då kanske du behöver tänka tvärtom istället. "Nä, nu måste jag faktiskt unna mig något!" Det kan vara svårt nog åt båda hållen det!

Och då säger jag: Köp skorna om du vill ha dom! Glad

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2015-04-01 14:37 #6 av: Surpan

#4 Jag är likadan. Tillslut måste jag bestämma mig för att jag måste ha en ny svart kofta, och gå och köpa en. Men det är extremt sällan jag spontanshoppar. Glad Jag ska försöka gå ut och köpa nya vårkläder/skor imorgon. får se hur det går.

Lägg upp länk till skorna så kanske vi kan hjälpa? Skrattar

/Surpan
Medarbetare på Hår iFokus

Anmäl
2015-04-01 14:38 #7 av: IceTee

#5 ja, precis! Nu ska jag få tillbaka på skatten (tydligen Funderar första gången jag har en inkomst så jag måste deklarera och sånt), så det hjälper lite beslutet!

Anmäl
2015-04-01 16:38 #8 av: fia1116

Pengar är till för att användas till roliga saker också, eller hur? Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.