Annons:
Etikettrecensioner
Läst 707 ggr
neasfotografier
2015-01-19 11:20

Recension - NLY Platform D'orsay Pump

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vinrött är min favoritfärg och hittar jag snygga vinröda skor så måste jag bara ha dom!
Så här är ett par vinröda klackar i mocka med platå som jag köpte från Nelly i slutet på sommaren 2014.
Det är Nellys egna märke NLY Shoes, och finns inte kvar i deras sortiment.

Eftersom att skorna inte finns kvar i sortimentet så kan jag inte gå in och kolla vad det är för klackhöjd/platåhöjd. Men skulle tippa på 2-2,5 cm platå och 12 cm klack.
Gillade dessa då det var stängd tå och jag själv gillar inte öppen tå på mig. Kan vara snyggt på andra men inte på mig.

Vet inte hur dessa är i storleken men jag tog storlek 35 och de passar bra på mig. Har smala fötter och ena foten mindre än den andra så ville inte chansa på 36.

Haft de en gång och det var en kväll på krogen. Man får hyfsat ont i fötterna - vilket man får i många klackar. Så till nästa gång ska jag prova med kuddar.
En annan dålig grej är också att toppen på "skaftet", eller vad man ska kalla det, skär in i hälsenan så fick grymma skavsår. Nästa gång ska jag tejpa där så kanske det slipper skava så hemskt.
Det slutade med att jag gick barfota från krogen för hade både ont i fötterna och skavsår på hälsenan.

Jag hoppas på en bättre upplevelse nästa gång jag använder dem. Men bortsett från det negativa jag tagit upp nu så är det en snygg sko och sitter på bra på foten, så jag tror att det är en riktigt härlig sko när man väl gått in dem och har mjuka kuddar i dem så man inte får ont så lätt 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Annons:
IceTee
2015-01-19 11:33
#1

Kan du ta en bild med dem på foten också? Vore kul att se hur de faktiskt det ut på foten!

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
2015-01-19 11:34
#2

#1
Kan försöka 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

neasfotografier
2015-01-19 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Här tog jag några bilder. Kom även på att det finns en ögla där man kan trä in remmen som lossnade efter en kväll på ena skon. Ni ser skillnaden på två av bilderna. På en bild så finns det en ögla och på en så finns den inte.  Väldigt tunna så lätt att de går sönder, de hade kunnat göra dem lite bredare eller lite starkare.
Och ignorera mina strumpmärken 😂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Upp till toppen
Annons: